Wednesday, August 4, 2010

Happiness/Sadness in front.. The truth behind...

"我怕就怕 失望
其余一切也不枉
所有代价通通舍割
心血都流光
抹去害怕撕掉稀罕
忘情才流到彼岸
我命里钻不出恩果
真假如浮云天也在看"

Ya, happiness or sadness is always show on the face...
But the truth will never appear is always behind the smile or cry..

Today, 3 stabs...
Hehehe... Can't smile anymore la... Can't laugh...
Wanna shout, nobody will hear... What to do?!
Write lo... But people will still know right? I am sure you do...

有意见却没得落实又有何用??
我没主见是你说的,
可是有的时候,
却不被接纳....
有主见变没意见....

现实啊现实...
我只能接受现实...
妥协...只能妥协???


不想让人看见的事实, 却被锐利的双眼看见...
一天以内,我看见两件不堪入目的事实...
第一, 一句真言加一个笑容
第二, 一只手对问题的回答
我该假装听而不闻与视而不见??
还是忘了所见所闻??

" 假装多好我只要
只想要再拥有一秒 "

No comments:

Post a Comment